JRH Products

Search:

Type: Posts; User: prc-104

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    33

    UNAMMO is/has closed it's retail store in...

    UNAMMO is/has closed it's retail store in Phoenix.
    No in person sales.

    From now on, check the web site and they'll tell you when they get stuff in but they're only selling by the pallet now....
  2. Excellent information, Thanks

    Excellent information,
    Thanks
  3. Replies
    5
    Views
    158

    Remember the definition of insanity. Do the same...

    Remember the definition of insanity.
    Do the same thing over and over and expect a different result.
    Yep
    That there was the GA Senators election.

    done by the same .gov paid employee's. sheesh
  4. Thread: martial law?

    by prc-104
    Replies
    4
    Views
    208

    Use of the insurrection act is needed AGAIN now!...

    Use of the insurrection act is needed AGAIN now!

    Otherwise we'll be witness to the DEATH of the REPUBLIC.

    There will never be any actual free honest elections again....ever.
  5. Thread: How it starts

    by prc-104
    Replies
    3
    Views
    164

    Kinda like the GA Governor's daughter's boyfriend...

    Kinda like the GA Governor's daughter's boyfriend whose car explodes and then the GBI investigator mysteriously dies.

    Welcome to the dark side. I hope you find it enlightening.
  6. Replies
    2
    Views
    117

    As the Angel of God told George Washington: ...

    As the Angel of God told George Washington:

    "While the stars remain, and the heaven send down dew upon the earth,
    so long shall the UNION last."

    I shall see the UNION remain.
  7. Thread: How it starts

    by prc-104
    Replies
    3
    Views
    164

    Well...... We can't say Eric Arthur Blair...

    Well......

    We can't say

    Eric Arthur Blair (25 June 1903 - 21 January 1950), known by his pen name
    George Orwell,

    didn't warn us.

    Or Ayn Rand, God Bless Her !
  8. Thread: Very cool!

    by prc-104
    Replies
    8
    Views
    433

    That's wonderful!!!!!!!!1

    That's wonderful!!!!!!!!1
  9. Replies
    1
    Views
    122

    Exactly so ! Henry Ford knew what you're...

    Exactly so !

    Henry Ford knew what you're talking about.

    When he started building cars, if he needed a part or a component, he started and owned a company that b u i l t that part or component....
  10. Replies
    1
    Views
    265

    go to sportsman's guide and buy the deals on...

    go to sportsman's guide and buy the deals on flak, anti-stab vest and maybe some with plates. Italian are the most current.

    Most folks hang them over the back of the front seats.
    front of the...
  11. Thread: Back to work

    by prc-104
    Replies
    7
    Views
    327

    fur shure, Ever since Murdoch's kids and their...

    fur shure,

    Ever since Murdoch's kids and their uber liberal show wives got the old man run out, Fox has been headed for the toilet.

    First big hint was who they hired, like Donna Brazille who...
  12. Thread: Back to work

    by prc-104
    Replies
    7
    Views
    327

    Yupper, Except for the 3 evening hours, the rest...

    Yupper,
    Except for the 3 evening hours, the rest of Fox done jumped out of the frying pan and into the fire......or jumped off the cliff.
    Y'all know what I mean.
  13. Thread: Back to work

    by prc-104
    Replies
    7
    Views
    327

    Good gosh, the last 24 hours....... Apalling...

    Good gosh, the last 24 hours....... Apalling
    Between the Democrat states stopping their vote counting and then magically restarting with Biden "magically" much higher

    Down to
    Fox finally...
  14. Replies
    9
    Views
    345

    Praying here as well. BTW, I look at...

    Praying here as well.



    BTW, I look at drudge to see the commie nonsense they're pushing on a given week,

    It's always good for a laugh.
  15. Replies
    9
    Views
    345

    Sho nuff, done gone hard left. 3% of it has is...

    Sho nuff, done gone hard left.

    3% of it has is normal world touchy-feely stuff
    The rest>>>
    Normal hard left news (British papers, AP, MSN,CNN,NYT and all the other leftist newspapers).

    The...
  16. Replies
    6
    Views
    302

    But,,,,but,,,But,,,,,,It's an UNCLE MIKE'S?

    But,,,,but,,,But,,,,,,It's an UNCLE MIKE'S?
    <Big Grin>
  17. Replies
    6
    Views
    302

    Wonder what's in the ammo cans labeled "7.62mm...

    Wonder what's in the ammo cans labeled "7.62mm Blank" ? Maybe even blanks. LOL
  18. Replies
    7
    Views
    431

    Hmmm? I've always been: Sell in May and go...

    Hmmm?
    I've always been:

    Sell in May and go away.
  19. Replies
    7
    Views
    431

    Quick disclaimer and prayers for those how have...

    Quick disclaimer and prayers for those how have lost someone close from anything, flu,covid, etc.
    BUT
    Being an aeromedical pilot class 1 PA, I've generally kept an eye over the years on flu deaths....
  20. Replies
    7
    Views
    431

    Dang Son!!!! I was just gonna post the same dang...

    Dang Son!!!!
    I was just gonna post the same dang thing.
    What a crock.
    You know it's purposeful when Wall street and gold/silver all go down at the same time.
    Musta been one o them "coinkydink"s...
  21. Replies
    16
    Views
    677

    Exactly VOTE! The fate of the world depends upon...

    Exactly VOTE! The fate of the world depends upon it. IMHO YMMV
    Look at the two youtubes below. Russia vs China, Japan vs China.
    Feels a little to me like everybody is waiting to see what happens...
  22. Thread: shortages.

    by prc-104
    Replies
    8
    Views
    611

    Take a breather and enjoy your favorite movie...

    Take a breather and enjoy your favorite movie ..again.
    :-)
  23. Replies
    5
    Views
    472

    As long as he doesn't choke while eating those...

    As long as he doesn't choke while eating those groceries.
    I suspect he'll appreciate the ability to actually HAVE CHOW.
    YMMV LOL
  24. Replies
    5
    Views
    472

    manual dish install as done today has to be able...

    manual dish install as done today has to be able to see and report on 3 satellites.
    Plus a temporary adapter at your receiver along with the alignment device
    Once setup, the adaptor and the...
  25. Thread: Did you know?

    by prc-104
    Replies
    1
    Views
    173

    I am laughing my arse off at just what you said....

    I am laughing my arse off at just what you said.
    Forbes said,
    " if creeper joe gets elected, times will be hard for assault rifile mfgr's like Bushmaster"

    What they said is what we all know BUT...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4